صفحه نخست / خدمات لپ تاپ شرق تهران

خدمات لپ تاپ شرق تهران

خدمات لپ تاپ شرق تهران

در سال ۱۹۹۵ لپ تاپ هايي بسیار سنگین، گران قیمت و البته زشت وارد بازار جهاني شد. اين لپ تاپ ها متشکل از یک صفحه نمایش کوچک و ضعیف و نيز کيبوردي نه چندان دلنشین و یک هارد درایو در مقیاس مگابایت و نه گیگا بایت بودند. اما قضيه به همين جا ختم نشد و روند زيبايي و کارآيي اين تجهيزات پر کاربرد و محبوب روز به روز سير صعودي داشت. خوشبختانه لپ تاپ های امروزی دستگاه هایی کاملا متفاوت نسبت به اجداد خود مي باشند . تنوع فراوان لپ تاپ های امروزی که هر کدام قابلیت های خاص و منحصر به فردي دارند، انتخاب گزینه مناسب را بر هر فرد مشکل کرده است. در اين خصوص دات نت کامپيوتر مرکز خدمات لپ تاپ شرق تهران با عناوين تعمیر لپ تاپ شرق تهران، خرید لپ تاپ شرق تهران و فروش لپ تاپ شرق تهران در خدمت شما خواهد بود.

خدمات لپ تاپ شرق تهران | تعمیر لپ تاپ شرق تهران | خرید لپ تاپ شرق تهران |فروش لپ تاپ شرق تهران | دات نت کامپیوتر

تعمیر لپ تاپ شرق تهران

با توجه به این موضوع که لپ تاپ‌ها سخت‌افزار پیچیده تری نسبت به کامپیوترهای رومیزی دارند، قطعا در صورت خراب شدن تعمیر آن‌ها نیز پیچیده تر خواهد بود.

اما نکته ی قابل ستایش آن ها این است که شناسایی قسمت معیوب سخت‌افزار و هم چنین حمل به تعمیرگاه، نسبت به کامپیوتر بسیار آسان تر است.

دات نت کامپیوتر در خصوص تعمیر ، ارتقا و معاوضه لپ تاپ در خدمت شما خواهد بود .

شماره تماس، تلگرام، واتس اپ:

77740181

09121088975

خدمات لپ تاپ شرق تهران | تعمیر لپ تاپ شرق تهران | خرید لپ تاپ شرق تهران |فروش لپ تاپ شرق تهران | دات نت کامپیوتر

فروش لپ تاپ شرق تهران

امروزه یکی از دغدغه های کاربران فروش لپ تاپ قدیمی خود می باشد.

اما چرا دغدغه؟

با توجه به نوسانات قیمت، متاسفانه لپ تاپ های جدید و به قول معروف ” تازه به بازار آمده ” قیمت مشخصی ندارند، چه رسد به لپ تاپ های قدیمی و کار کرده!

اگر شما هم قصد فروش لپ تاپ خود را دارید، دات نت کامپیوتر به شما کمک خواهد کرد تا با بهترین قیمت ممکن لپ تاپ خود را به فروش برسانید.

خرید لپ تاپ شرق تهران

اگر قصد خرید لپ تاپ دارید، بهتر است قبل از هر چیز با متخصصین این زمینه مشورت نمایید.

کارشناسان با تجربه ی دات نت کامپیوتر با کمال احترام و حوصله با شما همفکری خواهند نمود.

اگر کارهای سبکی است را میخواهید با سیستم خود انجام دهید ، پیشنهاد ما یک لپ تاپ معمولی با سخت‌افزار عادی که قیمت مناسب تری نیز دارد، است.

اما برای کارهای طراحی، مهندسی و سنگین تر مثل بازی، باید از لپ تاپ‌هایی با سی پی‌یو، رم و کارت گرافیکی بالا استفاده کنید.

09121088975
09121088975